Vatandaş isteklerini sosyal medyadan duyuruyor

Altındağ Belediyesi vatandaşa daha kolay ulaşmak için sosyal medya hesabını etkin kullanıyor.

Tarih:
  • Google
  • Pinterest
#

Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Altındağ Belediyesi, sosyal medya aracılığıyla da vatandaşlara ulaşıyor.
Kurumsal hesapları aracılığıyla vatandaşlarla iletişime geçen Altındağ Belediyesi, sosyal medyayı  vatandaşla iletişim kurmak için kullanırkenduyuru ve ieltilerin yanı sıra vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini de iletmelerine imkan tanıyor. Altındağ Belediyesi’ne sosyal medya aracılığıyla iletilen mesajlar yüzde 100 cevaplanıyor. İletilen her mesajı yerine ulaştıran Altındağ Belediyesi, tüm yorumlara da hızlı ve etkili bir biçimde yanıt veriyor.

24 saat takip

Altındağ Belediyesi, 24 saat takip edilen sosyal medya hesapları sayesinde gerçekleştirilen sosyal ve kültürel etkinlikler, projeler, açılışlar ve belediye ile ilgili haberler hakkında vatandaşları bilgilendiriyor. Vatandaşlar gelişmelerden anında haberdar olabildikleri gibi, fikirlerini de dile getirebiliyor. Vatandaşlar sorunlarının hızlı bir biçimde çözüme kavuşması karşısında şaşkınlıklarını gizleyemiyor. Sık sık teşekkür mesajları alan Altındağ Belediyesi, Altındağlı vatandaşların sorunlarının çözüme kavuşması için 24 saat çalışıyor.

Altındağ Belediyesi sosyal medya hesaplarının takipçi sayısı ise her geçen gün artıyor. Altındağ Belediyesi’ni son güncellemelere göre Facebook’ta 35 bin 67, Twitter’da ise 2 bin 506 kişi takip ediyor.

İHA

 




HABER YORUMLARI
600


Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.



Foto Galeri
Video Galeri